luni, 6 octombrie 2014

Tabletele, utile in terapia copiilor cu autism

Profesioniștii, dar și familiile copiilor cu autism au făcut un nou pas pentru educarea și terapia micuților care suferă de această maladie. Specialiștii au arătat că, în secolul vitezei, trebuie să se țină pasul cu noutățile din domeniu, pentru ca acești copii să se poată integra mai ușor în societate. 
Ultimele cercetări au arătat utilitatea folosirii tabletelor în terapia copiilor cu autism, cărora li se aplică metode de tratament personalizate, în scopul de a le îmbunătăți abilitățile de comunicare verbală. 
„Dacă nu ținem pasul cu ceea ce se dovedește a fi bun pentru copiii cu autism, și care dă rezultate, atunci copilul nu va avea șanse de integrare școlară și  socială pe viitor  Este foarte important să ținem pasul cu noutățile din domeniu ”, a arătat Iolanda Sztrelenczuk, membru fondator Autism Baia Mare. 
„Eu vin la centru din inimă, de două ori pe săptămână, de 4 ani. Acolo mă întâlnesc cu prietenii mei. Sunt în clasa I și imi place foarte mult să cânt. Voi deveni o cântăreață celebră”, a spus Patricia, unul dintre beneficiarii Asociației Autism Baia Mare 
În centrul de zi din Baia Mare se află în prezent 60 de copii cu autism  care așteaptă să-și croiască un viitor mai bun. 
“Am reunit anul acesta parteneri din țară și din străinătate care aduc cele mai noi abordări pentru copiii cu autism . Suntem bucuroși să avem invitați din  Statele Unite, Marea Britanie, București, Iași, Cluj, Sibiu și Brașov”, a punctat  Iolanda Sztrelenczuk. 
Evenimentul “Acceptă-mă așa cum sunt - despre abilitate și dizabilitate“, desfășurat la sfârșitul săptămânii trecute, a reunit medici, psihologi și terapeuți din țară și străinătate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu