joi, 21 noiembrie 2013

"Padureanca" traieste o drama de 23 de ani! "Am murit ai am inviat". Manuela Harabor suspina pentru fiul sau

Cunoscuta actriţă, Manuela Hărăbor, trăieşte o poveste tristă alături de fiul său care este bolnav de autism. Cu toate acestea, ea a găsit puterea de a continua să ia ce este mai bun şi mai frumos de la viaţă.


De 23 de ani luptă aceasta cu autismul, boală de care suferă Andrei, fiul ei. Invitată în platourile emisiunii "Teo Show", Manuela a povestit despre cât de mult s-a bucurat când a văzut că starea fiului ei se îmbunătăţeşte după urmarea unei terapii, ale cărei rezultate au dat roade.

"Am fost la nenumăraţi doctori şi nu-mi venea să cred că fiul meu e ca eroul din "Rain Man". După 18 luni în care făceam terapie cu el am descoperit un centru de modificare comportamentală şi dupa cinci săptămâni el a rostit primele cuvintele. Am murit şi am înviat când l-am auzit. Nu era vorba cât de puternică eşti, ci cât de fericită. Nu aveam timp de bocit şi de plâns. Mi-a dat motive să fiu bucuroasă. Părinţii mei şi sora mea au fost alături de mine. Credinţa a venit în mod natural. Viaţa noastra s-a schimbat în bine, deşi Andrei nu a mai beneficiat de terapie specializată. Mergem înainte şi acum are 23 de ani, i-a împlinit pe 1 octombrie. Să ai un copil cu autism e un mod de viaţă, nu o povară", a explicat Manuela Hărăbor.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu